De toekomst van customer engagement gradient-var4

UC whitepaper WHITEPAPER

Transformeer Microsoft Teams tot een omnichannel powerhouse voor klantcontact.

Is dit herkenbaar? Je klantcontactteam jongleert tussen verschillende systemen, zoekt handmatig klantinformatie bij elkaar en probeert ondertussen de wachtrijen binnen de perken te houden. Waardevolle tijd gaat verloren, kansen om klanten écht te verrassen verdwijnen in een woud van inefficiënte processen.

Het hoeft niet zo te zijn

In onze nieuwe whitepaper “Klantcontact in Microsoft Teams: Next Level Customer Engagement” ontdek je hoe je Microsoft Teams kunt transformeren van vergadertool naar een volwaardige klantcontact-hub die alle verwachtingen overtreft.

1.

Hoe je alle communicatiekanalen samenbrengt in één Teams-interface

2.

De concrete voordelen voor klanten, medewerkers en organisatie

3.

Een vergelijking tussen ROGER365.io en Anywhere365

4.

Praktijkcases van organisaties die al zijn getransformeerd

5.

Een stappenplan om je Teams-omgeving te verbeteren

Voor wie is deze whitepaper?

1.

KCC Managers die hun klantcontactcenter willen optimaliseren

2.

IT Managers verantwoordelijk voor communicatie-infrastructuur

3.

Beslissers die geïnteresseerd zijn in het maximaliseren van hun Microsoft-investering

Mockup customer engagement


Blog

Werk slimmer met Teams Phone en Contact Center in Microsoft Teams. Ontdek hoe je communicatie, klantcontact én bereikbaarheid verbetert — allemaal vanuit één systeem.

Webinar

Verkrijg inzichten, strategieën en tools om je klantcontactcenter toekomstbestendig te maken.

Video

De toekomst van klantcontact met AI. Hoe zet je dat slim in voor een naadloze klantbeleving?


Launch today, accelerate tomorrow!

Gradient | Interstellar