Wat ga je doen?
Gezelligheid, gastvrijheid en warmte zijn jouw kenmerken. Jij weet als geen ander hoe belangrijk ''de eerste indruk'' is. Ben jij de Front Office collega die onze hospitality naar The NXT Level tilt?
Als Front Office Medewerker ben jij het eerste contact van klanten, collega's en leveranciers op onze locatie in Delft Met een leuk team ontvang jij de mensen met een warm welkom. Ook beantwoord je inkomende oproepen en staat bellers vriendelijk te woord. Je bent verantwoordelijk voor het inkopen van kantoorartikelen, boodschappen voor de lunch en de eventuele interne events. Daarnaast zal je ook administratieve taken oppakken zoals mail- en postverwerking. Het komt regelmatig voor dat je hotels en vergaderruimtes reserveert voor collega's.
Wij vragen het volgende van jou...
Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
Je bent beschikbaar op maandag, woensdag en vrijdag (24 uur);
werktijden: 08.30 - 17.00
Je houdt van positive vibes en brengt die ook graag met je mee;
Microsoft Excel is voor jou niet onbekend.
Interstellar – A Thriving Place to Work!
Nu je weet wat we van jou als kandidaat verwachten, wil je natuurlijk ook weten waar je terecht komt als je bij Interstellar komt werken. Daar vertellen we je graag meer over.
Over Interstellar
Interstellar is een next level IT service provider. Een ambitieuze club met professionals die geen uitdaging uit de weg gaat. Dagelijks opereren onze medewerkers vanuit verschillende locaties in heel Nederland om klanten te voorzien van advies, relevante oplossingen en IT-beheer. Door te werken met duurzame IT-oplossingen dragen we niet alleen bij aan een goede oplossing voor onze klanten, maar ook aan een betere planeet voor de volgende generatie!
Wat bieden wij
Natuurlijk bieden we bij Interstellar arbeidsvoorwaarden. Want naast het hebben van leuke collega’s, begrijpen we dat er nog meer dingen heel belangrijk zijn. Om ervoor te zorgen dat jij je werk zo goed mogelijk kunt doen, krijg je van ons:
Een passend salaris tussen de € 2.529, en € 3.465,-;
Een laptop van de zaak;
25 vrije dagen op basis van 40 uur;
Een tijdelijk contract met mogelijkheid op een vast contract;
Gratis lunch in onze kantine;
Een groots zomer- en kerstfeest waar collega’s vanuit het hele land bij elkaar komen;
Mogelijkheid tot deelname aan verschillende sportevenementen.
Sollicitatieproces
Zie jij jezelf aan de slag gaan op onze locatie in Delft en help jij onze organisatie naar The NXT Level te brengen zodat onze klanten kunnen ervaren dat IT echt om hén draait? Zien wij dezelfde match, dan plannen we in eerste instantie binnen 3 dagen een telefonische intake met je in, waarna een gesprek met een recruiter op locatie volgt.
Het tweede gesprek voer je met de hiring manager en een collega van dezelfde afdeling, waarna we je snel laten weten of we je zien shinen in het Interstellar Hospitality team !
OK, je kunt vast niet wachten om te solliciteren..! Gaaf! Maar voordat je de diepte in duikt, is het handig om nog even te kijken naar de stappen in het proces. Note: voor sommige functies kan het proces afwijken, hier vertellen onze Recruiters je meer over.
Je stuurt je sollicitatie in, waarmee onze Recruiters aan de slag gaan.
Klaar voor de eerste etappe? Binnen twee werkdagen leggen we contact voor een telefonische verkenning.
Tijd om elkaar te ontmoeten! We nodigen je uit voor een persoonlijk gesprek, bij voorkeur op één van onze Interstellar locaties.
Je ontmoet je leidinggevende op locatie. Ontdek hoe jullie samen kunnen excelleren!
Alle systemen op groen? Als jij ook nog steeds enthousiast bent, bereiden we je persoonlijke missie voor.
Zodra je je missie accepteert, activeren we onze systemen. Ons People & Culture Team zorgt dat je klaar bent voor een vliegende start.
Met circa 700 collega's verspreid over heel Nederland vormen we een nieuwsgierig en divers team van specialisten. We zin altijd op zoek naar manieren om de verwachtingen van one klanten te overtreffen. Samen zetten we extra stappen voor voortdurende verbetering.