Sales Support Attendee Licensedesk

Scan icon - Interstellar Amersfoort, Utrecht, Nederland
Scan icon - Interstellar Sales & Marketing
Scan icon - Interstellar 32 uur - 40 uur

Met een scherp oog voor detail en een passie voor kwaliteit, ben jij de aangewezen kandidaat voor ons. Op zoek naar een uitdagende positie waarin je jouw commerciële vaardigheden aanscherpt en je stempel drukt op zakelijke IT-dienstverlening? Dan hebben wij bij Interstellar wat je zoekt!

Job featured image - Interstellar

Jouw rol als Sales Support Attendee – Licensedesk

Als Sales Support Attendee binnen onze Licensedesk ben jij een essentiële schakel tussen onze klanten, accountmanagers en interne teams. Jij zorgt ervoor dat gemaakte afspraken helder worden vastgelegd in offertes, deze met klanten worden besproken, en orders correct worden voorbereid voor de juiste afdelingen. Dankzij jouw gestructureerde aanpak en commerciële gevoel loopt het hele salesproces op rolletjes.

Je werkt intensief samen met Accountmanagement en Inkoop en bewaakt de voortgang en kwaliteit van elk traject. Jij bent degene die overzicht houdt, structuur aanbrengt en zorgt voor een foutloze administratie. Tegelijkertijd draag je actief bij aan een positieve klantbeleving – klanten merken het verschil als jij betrokken bent.

Wat je gaat doen:

Stel je dus voor... Jij als Sales Support bij Interstellar. De toekomstige successen die we boeken dankzij jouw inzet en talenten. De tevreden klanten die jouw naam herkennen door de kwaliteit die je hebt geleverd. Collega's en klanten die om jouw advies vragen door de veelzijdige kennis die jij bezit.


Bouw mee aan het succes van Interstellar en zet je in voor de next level, ook voor jezelf. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos binnen Interstellar en gaan verder dan mogelijkheden van het worden van Accountmanager of Strategic Contract Manager.

Bij Interstellar streven we naar niets minder dan het beste als het gaat om onze Sales-afdeling.


Interstellar – Imagine your career

Nu je weet wat we van jou als kandidaat verwachten, wil je natuurlijk ook weten waar je terecht komt als je bij Interstellar komt werken. Daar vertellen we je graag meer over.


Over Interstellar

Interstellar is een next level IT service provider. Een ambitieuze club met professionals die geen uitdaging uit de weg gaat. Dagelijks opereren onze medewerkers vanuit verschillende locaties in heel Nederland om klanten te voorzien van advies, relevante oplossingen en IT-beheer. Door te werken met duurzame IT-oplossingen dragen we niet alleen bij aan een goede oplossing voor onze klanten, maar ook aan een betere planeet voor de volgende generatie!


Wat bieden wij

Naast het hebben van leuke collega’s, begrijpen we dat er nog meer dingen heel belangrijk zijn. Om ervoor te zorgen dat jij je werk zo goed mogelijk kunt doen, krijg je van ons:


Sollicitatieproces

Zie jij jezelf aan de slag gaan op onze Sales Supportafdeling en help jij onze klanten ervoor te zorgen dat IT echt om hén draait? Solliciteer dan snel via onze website! Zien wij dezelfde match, dan plannen we eerst een telefonische intake met je in, waarna een gesprek op ons kantoor volgt. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze recruiter: luke.delgado@interstellar.nl
Bij gelijke vaardigheden/competenties streven we naar diversiteit in teams.


What can you expect?

Mobiliteit op jouw manier Auto of vergoeding, afhankelijk van je functie.
Dagelijkse boost Gratis, gezonde en gevarieerde lunch op kantoor.
Balans 25 vakantiedagen om op te laden.
Toekomstgericht Ruime pensioenbijdrage.
Verbinding Wekelijkse borrels en onvergetelijke feesten.
Vrijheid Toegang tot al onze kantoren, jij bepaalt waar je werkt.
How to become part of our Universe

OK, je kunt vast niet wachten om te solliciteren..! Gaaf! Maar voordat je de diepte in duikt, is het handig om nog even te kijken naar de stappen in het proces. Note: voor sommige functies kan het proces afwijken, hier vertellen onze Recruiters je meer over.

Icon_50px-Job Stap 1
Lift-off: Solliciteren

Je stuurt je sollicitatie in, waarmee onze Recruiters aan de slag gaan.

Icon_50px-Assess Stap 2
Eerste contact: Intake

Klaar voor de eerste etappe? Binnen twee werkdagen leggen we contact voor een telefonische verkenning.

Icon_50px-Inspire Stap 3
Ontdekking: Eerste gesprek

Tijd om elkaar te ontmoeten! We nodigen je uit voor een persoonlijk gesprek, bij voorkeur op één van onze Interstellar locaties.

Icon_50px-Hour Stap 4
Verdieping: Tweede gesprek

Je ontmoet je leidinggevende op locatie. Ontdek hoe jullie samen kunnen excelleren!

Icon_50px-Innovate Stap 5
Lanceerplatform: Aanbod

Alle systemen op groen? Als jij ook nog steeds enthousiast bent, bereiden we je persoonlijke missie voor.

Icon_50px-Manage Stap 6
Countdown naar succes: Onboarding

Zodra je je missie accepteert, activeren we onze systemen. Ons People & Culture Team zorgt dat je klaar bent voor een vliegende start.

Join our team

Thomas Mulder
Thomas Mulder - Enerprise Sales manager
Anass
Anass - Account Manager
Thijs Dingjan
Thijs Dingjan - Enterprise Sales Manager
Evelien_Brand_Identity_Specialist
Evelien Hillen - Brand Identity Specialist
Maxime
Maxime - Communications Lead
Kristian
Kristian - Communications Specialist
Jordy
Jordy - Growth Marketeer
Reginald Gatling
Reginald Gatling - Business Development Manager
Mitchell
Mitchell - Digital Marketing Specialist
Peter
Peter Berg - Director Unified Communications
Roel Hoorenman
Roel Hoorenman - Accountmanager UC

Met circa 700 collega's verspreid over heel Nederland vormen we een nieuwsgierig en divers team van specialisten. We zin altijd op zoek naar manieren om de verwachtingen van one klanten te overtreffen. Samen zetten we extra stappen voor voortdurende verbetering.

Follow us
Gradient | Interstellar