Ben jij servicegericht, analytisch sterk en werk je graag gestructureerd? Dan zoeken wij jou! Voor onze binnendienst zoeken we een collega die kleine klanten ondersteunt met rapportages, analyses en servicevragen – allemaal op afstand.
Wat ga je doen?
Je bent het vaste aanspreekpunt voor kleinere klanten binnen onze organisatie.
Je bewaakt de kwaliteit van onze dienstverlening op basis van gemaakte afspraken (SLA’s).
Je maakt rapportages over de geleverde diensten en signaleert verbeterpunten.
Je ondersteunt bij klantvragen via e-mail, telefoon of digitale kanalen.
Je werkt nauw samen met collega’s van andere afdelingen om de klanttevredenheid te verhogen.
Je draagt bij aan interne kwaliteitsprocessen, zoals audits en klanttevredenheidsonderzoeken.
Interstellar – Imagine your career
Nu je weet wat we van jou als kandidaat verwachten, wil je natuurlijk ook weten waar je terecht komt als je bij Interstellar komt werken. Daar vertellen we je graag meer over.
Over Interstellar
Interstellar is een next level IT service provider. Een ambitieuze club met professionals die geen uitdaging uit de weg gaat. Dagelijks opereren onze medewerkers vanuit verschillende locaties in heel Nederland om klanten te voorzien van advies, relevante oplossingen en IT-beheer. Door te werken met duurzame IT-oplossingen dragen we niet alleen bij aan een goede oplossing voor onze klanten, maar ook aan een betere planeet voor de volgende generatie!
Wat bieden wij
Naast het hebben van leuke collega’s, begrijpen we dat er nog meer dingen heel belangrijk zijn. Om ervoor te zorgen dat jij je werk zo goed mogelijk kunt doen, krijg je van ons:
Een salaris gebaseerd op jouw kennis en ervaring.
Een eigen laptop.
Je krijgt 8% vakantiegeld per jaar en 25 vakantiedagen op basis van een werkweek van 40 uur;
Een contract voor bepaalde tijd, met uitzicht op een vast contract.
Voor het woon-werkverkeer van de medewerker geldt een vergoeding van €
0,23 netto per kilometer.
Gratis lunch en altijd vers fruit op al onze locaties.
Een informele werksfeer, waarbij je zelf de verantwoordelijkheid draagt voor de indeling van je werkdag.
Een groots zomer- en kerstfeest waar collega’s vanuit het hele land bij elkaar komen.
Mogelijkheid tot deelname aan verschillende sportevenementen.
Wat breng jij mee?
HBO werk- en denkniveau.
Affiniteit met IT en serviceprocessen.
Analytisch vermogen en oog voor detail.
Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands (Engels is een pré).
Ervaring met tools zoals Excel, AFAS of TOPdesk is mooi meegenomen.
Je werkt zelfstandig, gestructureerd en klantgericht.
OK, je kunt vast niet wachten om te solliciteren..! Gaaf! Maar voordat je de diepte in duikt, is het handig om nog even te kijken naar de stappen in het proces. Note: voor sommige functies kan het proces afwijken, hier vertellen onze Recruiters je meer over.
Je stuurt je sollicitatie in, waarmee onze Recruiters aan de slag gaan.
Klaar voor de eerste etappe? Binnen twee werkdagen leggen we contact voor een telefonische verkenning.
Tijd om elkaar te ontmoeten! We nodigen je uit voor een persoonlijk gesprek, bij voorkeur op één van onze Interstellar locaties.
Je ontmoet je leidinggevende op locatie. Ontdek hoe jullie samen kunnen excelleren!
Alle systemen op groen? Als jij ook nog steeds enthousiast bent, bereiden we je persoonlijke missie voor.
Zodra je je missie accepteert, activeren we onze systemen. Ons People & Culture Team zorgt dat je klaar bent voor een vliegende start.
Met circa 700 collega's verspreid over heel Nederland vormen we een nieuwsgierig en divers team van specialisten. We zin altijd op zoek naar manieren om de verwachtingen van one klanten te overtreffen. Samen zetten we extra stappen voor voortdurende verbetering.